Serveis públics

L’Ajuntament de Vilafranca del Penedès fa un seguiment de la crisi, en permanent contacte amb el Departament de Salut de la Generalitat, i avalua l’evolució de la situació a l'entorn de l'estat d'alarma sanitària per Covid-19, per prendre en cada moment les mesures que es considerin oportunes. 
S'han acordat les mesures per assegurar el funcionament dels serveis municipals i la prestació dels serveis a tota la ciutadania en aquest període d’excepcionalitat a causa del Coronavirus-COVID-19.

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de l’Ajuntament de Vilafranca ofereix atenció presencial. No obstant això, tan sols s’atendran les persones que hagin obtingut cita prèvia amb l’objectiu que no s’acumulin persones en sales d’espera i altres espais habilitats. La cita prèvia s’ha de sol·licitar mitjançant el telèfon de la centraleta de l’Ajuntament, 93 892 03 58, de dilluns a divendres de 8 a 15h.

L’horari d’atenció al públic de l’OAC serà de dilluns a divendres, els matins de 9 a 14h, i les tardes de 15 a 19h. L’oficina reobre per fer tràmits relatius exclusivament al Padró Municipal d’habitants (altes i modificacions) i a la tramitació del certificat idCAT.