Notícia

Ajuntament i Policia Local atendran telefònicament a la ciutadania durant l’estat d’alarma provocat pel Coronavirus

20 de març de 2020

Després d’avaluar el volum i tipologia de les trucades rebudes els darrers dies arran del confinament amb motiu de la pandèmia del Coronavirus COVID19, l’Ajuntament de Vilafranca ha reestructurat el seu servei d’atenció telefònica a la ciutadania. En aquest sentit, a partir de dilluns dia 23 de març, l’horari d’atenció telefònica de l’Ajuntament de Vilafranca mitjançant el tel. 93 892 03 58 passa a ser de 10 a 13h, de dilluns a divendres. Fora d’aquest horari, les trucades i consultes s’han de vehicular a través de la Policia Local, tel. 93 892 38 38.

En virtut del decret de serveis bàsics i essencials que s’estan aplicant, l’Ajuntament de Vilafranca garanteix l’atenció a la ciutadania i qualsevol urgència que sorgeixi que tingui a veure amb qualsevol servei de l’Ajuntament es podrà atendre.

L’Ajuntament recorda que també estan a disposició els correus electrònics oac@vilafranca.cat i ajuntament@vilafranca.cat (de 10 a 13h, de dilluns a divendres) i alcaldia@vilafranca.cat (resta d’horaris) per a l’atenció telemàtica.